2009年1月30日

I want to exercise.

My doctor has said to me since last Wednesday, "Do not engage in athletic activities with sweating."

Of course I have a reason for it.
I will write it then, if I am include.

Well, that's all.
I spend most of my time reading books...

3 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

Do you want to exercise in reality?

匿名 さんのコメント...

↑ニュアンスあってるのかな・・・
あなたは本当は運動したいのですか?

onigiri_shingo さんのコメント...

miya様
コメントありがとうございます。
申し訳ないのですが・・・
「あなたは本当は運動したいのですか?」と仰るニュアンスが僕にはよくわかりません。
日本語で記述しなかった僕の方にも問題がありますね。
僕が言いたかったのは次の通りです。
「僕は汗をかく運動をしたい(エクササイズという表現の方がわかりやすいでしょうか)」
以上