2010年10月19日

再び僕は英語を勉強することに決めた。
I decided to start afresh on English studies.

そう今一度、僕は辞書を片手に立ち上がる。
Now, I take action with English dictionary in one hand.

理由はごくごく個人的なことだ。
There is a deep personal reason.

先の目標として僕は設定する。
I set my long-term aim.
それは「振り返ってみればバカみたいな目標だと思えること」だ。
“In retrospect, I should have done it stupidly.”

曖昧な表現で理解できないと思う。
You will not understand, because it is a vague expression.

正直なところ僕自身うんざりしている。
Honestly speaking, I am immersed in self-hatred.

でも僕は再び立ち上がる。
However, I get up...

辞書を片手に。
with English dictionary in one hand.

0 件のコメント: